lauantai 23. toukokuuta 2015

Ensimmäinen liukuvärini

Krista on paha, kun saa houkuteltua minut kokeilemaan itselleni uusia lakkailutekniikoita. Nyt sain tehtyä ensimmäisen liukuvärin kynsilleni. Ja vieläpä neljään kynteen! (Ja antakee anteeksi kaameen kuivat käpäläni! Apua minua! Kynsinauhojen stressirepimiselle ei näy loppua...)

Liukuväriin käytin China Glazen Kalahari Kissiä ja Essencen Holz Oder Michel?iä. Toiseen kynteen Kalahari alle ja toiseen Michel. Ihan näpsäkät näistä tuli näin ekalla kerralla.


Peukaloissa ja etusormissa on Gina Tricotin Summer Coralia kaksi kerrosta. Nimettömissä Gina Tricotin Zinfandelia kerros. Tää väripläjäys ei ole ihan minua, mutta toimii! 


Sain monet kehut näistä kynsistä! Kiitos Kristalle, kun yllytti minua hitusen epämukavuusalueelle! <3

12 kommenttia:

  1. Kiva liuku! Ja aika erikoinen väriyhdistely, mutta toimii kyllä! :)

    VastaaPoista
  2. Itselle uusia tekniikoita on aina hauska testailla! :) mä tykkään itse hirmuisesti liukuväristä kun se on niin nopea kuivumaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liukuvärin teko ei ollukaan niin kamalaa ku aattelin! :D

      Poista
  3. Upeat värit oot valinnut, ja liuku on todella onnistunut etenkin, jos kerta ensimmäistä kertaa yritit! Vau, tosi hieno kokonaisuus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Tää oli kyllä ihmeenki onnistunu kokonaisuus, kiitos Kristan.

      Poista
  4. Hyvin onnistunut ekaks kerraks :)! Mulla meni eka liukuväriyritysräpellys iha metsään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kitios! Heh, saapa miten mulla käy teippailun kanssa... :D

      Poista
  5. Ihanan paahteisen syksyiset värit, tykkään ja liuku on hieno :)

    VastaaPoista
  6. Oliko tää siis sun ensimmäinen liukuvärjäys, ei kyllä yhtään uskois. Tosi hyvin oot saanut värit liukumaan! Mun ekassa liukuvärissä ei liukunut mikään muu paitsi hermot hermoromahduksen puolelle :D.

    Joskus on kiva lähteä omalta mukavuusalueeltaan kokeilemaan uusia juttuja :). Tässä lakkauksessa on muuten hyvässä mielessä jännä yhdistelmä värejä. Vitsit kun uskailtais itsekin vähän revitellä eri värien kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eka liukuvärjäys on joo. Mulla on niin hyvä opettaja... :D Kokeilehan sääki väri-ilotulitusta, ni hyvä tulee!

      Poista