torstai 2. huhtikuuta 2015

Vitoshaastetta

Kaikenlaisiin kysymyksiin on niin kiva vastailla, joten minähän otin kysymyksistä vaarin ja vastailen. 5 ekaa kysymystä on bongattu Emman blogista ja seuraavat 5 kysymystä Kaisan blogista.

1. Saat herkkupäivän, jonka aikana allergioita ei ole olemassa, painoa ei kartu eikä pahaa oloa tule. Mitä syöt?
Atrian punaista lenkkiä kylmänä, McEnnedyn Peanut Butter jäätelöä, graavikalaa, pistaasipähkinöitä (valmiiksi kuorittuna), parsakaalta ja juon Seven uppia ja lopun perään vielä oikein hyvä Gin tonic.

2. Kynsilakka, meikkituote tai muu kosmetiikkatuote, johon olet viimeksi pettynyt pahasti? Miksi?Käsirasva, joka jätti lähmäsen tunteen iholle ja joka lähti käsistä ensimmäisen käsipesun jälkeen saman tien ja joutu taas meneen rasvaan kädet.

3. Millainen olisi unelmiesi lakkaus- ja/tai meikkaushuone?
Hyvin valaistu, tilava. Mulla ois pyörien päällä oleva tuoli, jolla voisin rullailla takas tietokoneen ääreen nörttään ja pitämään taukoa märkien kynsien kanssa. Mattoja ei saa missään nimessä olla lattialla!

4. Jos et bloggaisi kynsijutuista/kosmetiikasta, mistä bloggaisit?
Mulla on toinen blogi, jossa kerron matkastani toipua masennuksesta ja traumaperäisestä stressihäiriöstä. Jos haluaisin vielä kolmannen blogin laittaa, se ois sekamelska! Voisin kuvitella sen täyttyvän pienistä iloista, hyvästä musiikista, valokuvista, runoista ja kaiken laisesta höpötyksestä. Ehkä jotain mielipidekirjotuksiaki eksyis sekaan!

5. Kotityö, jota inhoat eniten ja miksi? (oon siivonnut koko päivän, tarvitsen vertaistukea)
Ikkunoiden pesu sucks. Sitä en tee ku erittäin, erittäin harvoin. Eli meillä on paskaset ikkunat, suomeksi sanottuna. Tiskaaminen on erittäin hyvä kakkonen! Teenki sitä niin, että laitan astiat likoamaan ja lähen nörttään tai tekeen jotain muuta pitkäksi aikaa, käyn pesemässä astiat ja laitan seuraavat likoamaan ja taas häviän jonneki pitkäksi aikaa. :D


1. Julkkis, jonka tyyliä ihailet ja miksi?
Ei tuu ensimmäistäkään mieleen nyt!

2. Seksikkäin väri kynsillä?
Mää vastaan kaikki... :D

3. Minulla ja miehelläni on ikuisuuskiista. Sanotteko te ASUNTOAUTO vai MATKAILUAUTO?  Tasapuolisuuden nimissä en kerro kumpi meistä sanoo kumpaa, mutta haluan saada tukea väittämälleni.
Asuntoauto ehdottomasti! Mikä on matkailuauto? :D

4. Ensimmäinen asia, joka sinulle tulee mieleen blogistani?
Kaisan blogista ekana tulee mieleen upeat vesimarmoroinnit.

5. Mitä sinulla on päälläsi kun nukut?
Vain peitto.


Hups vaan ku tää oliki julkaistuna ennen ku sain kaikkiin kysymyksiin vastattua, mun piti vaan tallentaa tää... :D 

9 kommenttia:

  1. Hei haluatko laittaa mulle uudestaan kutsun sinne toiseen blogiisi? Mä unohdin silloin mennä sinne ja linkki vanhentui sitten..:(

    VastaaPoista
  2. Hyi, mä inhoan ikkunoiden pesemistä. Pakko myöntää, etten ole pessyt ikkunoita koskaan!!! Me yleensä muutetaan pois siinä vaiheessa, kun akkunoista ei näe enää ulos. Sälekaihtimet on sitä paitsi kiinni koko ajan, joten hullu ei huomaa jne. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäiskö munki alkaa noudattaa tollasta logiikkaa? Muuta pois siinä vaiheessa, ku ikkunoista ei nää enää läpi? :D

      Poista
  3. Mä oon ratkaissut tiskaamis inhoni suostuttelemalla ukon siihen et se tiskaa aina, mä hoidan muut kotityöt (okei pistän mä sen pesemään vessanki..). Nii ja ikkunoita meillä ei oo kertaakaa pesty, ollaan muutettu nii tiuhaan et eioo tarvinnu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ois kivempaa ku ois tiskikone! :D Vuorotellen noi hommat tehään ni ei tartte ite joka kerta. :D

      Poista
  4. ikkunoiden pesu on kyllä ihan hanurista. Ja tiskaaminen. Ja kaikki kotityöt oikeestaan. :D

    VastaaPoista