tiistai 9. joulukuuta 2014

Oriflame: Nature Secrets & Love Nature

Nyt olen viimein saanut testattua näitä tuotteita kunnolla! 

Tällaisen kasan sain testattavia lokakuun kynsimiitissä Anna-Leena Pieskältä.
Ripsiväripostaus löytyy täältä.


Nature Secrets Basilika ja Persikka - suihkusaippua

Tämä vaahtoa sopivasti ja tuoksu on miellyttävä. Tuoksu ei jää iholle kauaksi aikaa. Iho tuntuu pesun jälkeen puhtaalta ja pehmoiselta. Tykkään!
Tuote löytyy täältä.


Nature Secrets Minttu ja Vadelma - deodorantti

Tässäkin on ihana tuoksu! Aluksi aika voimakas, mutta laimenee pian ja jää miedosti tuoksumaan. En ole ainakaan vielä havainnut mitään ongelmaa tämän dödön kanssa. Pari viikkoa olen sitä käyttänyt ja olen kyllä tyytyväinen.

Tuote löytyy täältä.


Nature Secrets Basilika ja Persikka - käsivoide

Kata tykkää. Käsirasvaa ei tarvitse laittaa kuin pieni pluraus kädelle ja sillä rasvaa näppärästi molemmat kädet. Imeytyy kohtuullisen hyvin. Tuoksu on hyvä ja se jää käsiin miedosti tuoksumaan. Koostumus on paksuhko ja rasvainen. Rasvaisuus häviää voiteen imeydyttyä. Suosittelen kyllä tätä käsirasvaa! Itse haluan ehdottomasti testata muillakin tuoksuilla olevia käsivoiteita tästä sarjasta.

Tuote löytyy täältä.


Love Nature 2-in-1 Cleanser Wild Rose

Tässä tuotteessa tuoksu ei ole voimakas. Tätä olen käyttänyt toista kuukautta. Voi että iho tuntuu pehmoiselta tämän käytön jälkeen! Kasvot puhdistuvat tällä hyvin. Tosin itsehän en meikkiä käytä kuin harvoin, joten tätä olen käyttänyt aina kun kasvojen iho tuntuu epäpuhtaalta ja rasvaiselta. Sellaisella käytöllä ainakin itselleni hyvä tuote.

Tuote löytyy täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti