maanantai 1. syyskuuta 2014

Dragonfly ja Hello Kitty

Elämäntaparemonttia viikko takana. Olin viime viikon ilman herkkuja ja palkitsin itseni uudella kynsilakalla. Lumenen Natural Code 5 Dragonfly on suloinen haalean sininen lakka. Peitti kahdella kerroksella lyhyehköt kynteni. Lyhensin kynnet, koska en kestänyt katsella yhtä töpöä kynttä muiden pitkien rinnalla. Etusormiin ja nimettömiin laitoin kerroksen Technicin Carnivalia.

Onnistuin water decaleitten kanssa. Emman tutoriaali oli sen verran hyvä, että minäkin osasin sen jälkeen... :D


Miehenikin tykkäsi tämän lakan väristä.


Tähtäys oli vähän pielessä tämän nimettömän kanssa. Kröhöm! :D Noh, harjoittelu tekee mestarin, vai miten se meni...


Viikon päästä saan ostaa taas uuden lakan itselleni, jos pysyn kurissa herkuttelujen kanssa. Ajatelkaas, viikko ilman herkkuja ja paino putosi minulla 800 grammaa. Wau! Hyvä minä!

14 kommenttia:

  1. Ihanat Hello Kitty kynnet :) mullakin menee joskus leimat vähän pieleen, samassa kerhossa ollaan!

    Minäkin olin viime viikon ilman herkkuja. Hyvä me! Olen henkisenä tukena mukana ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Kiitos myös tuesta! Se lämmittää paljo mun mieltä... <3

      Poista
  2. On kyllä ihanan värinen lakka! Ja ei niin perus vaaleanpunaiset hello kityt :D Tykkään!

    Pystyispä itekin olemaan ilman herkkuja :D Mutta äitin viime viikkoinen vierailu tallinnan laivalla ei auta tätä, kun toi melko satsin nameja tuliaisena :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tuli kittyt heti mieleen ku aloin lakkaan tällä. Mustaki passaa tähän tosi hyvin!

      Mun itsekuri on surkea. Siksi meillä ei oo herkkuja kaapissa enää. En älyä mun miestä, miten se pystyy niin hyvin olemaan ilman herkkuja... :D

      Poista
    2. Meillä taas mies on se pahempi herkkusuu ;) Pitäis vaan reippaasti tyhjentää kaapit ja olla sitten ostamatta. Kaupat on vain liian lähellä itsekurin pitämisessä :p Helppo langeta ja kävellä 50m ostoksille :D

      Poista
    3. Mää vedän nyt viinirypäleitä samalla tavalla ku suklaata... :D

      Poista
  3. Ihanan värinen lakka ja on kyllä niin söpöt decalit että!

    VastaaPoista
  4. Ihanat kynnet nämä ^_^ Ja todella kauniin värinen lakka, tykkään!

    VastaaPoista
  5. Onpa suloiset kynnet! :)

    Tsemppiä herkkulakkoon! Mulla ei ole ikinä ollut vaikea päästää herkuista irti, vaan roskaruoat on se mun heikkokohta.. Niitä vaan tekis mieli syödä koko ajan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla on joka päivä järettömät suklaan tuskat... :D Argh! :D

      Poista
  6. Söpöjä decaleita, hyvin onnistuit!

    VastaaPoista